ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Godmorgon!

Publicerad 2013-11-07 08:32:21 i Allmänt,

Igår kändes det att jag har börjat komma in i rutinerna! Hämtade Sofi och gick till poolen med henne, sedan hämtade vi Alvaro och åkte hem och gjorde mat, läxor och sen gjorde vi inte så mycket mer. Tog det bara lugnt vilket var väldigt skönt! 
Idag gick jag upp halv sju och ställde i ordning barnen och gav dom frulle, sen skjutsar pappan dom till skolan, så nu är jag ledig tills i eftermiddag när jag ska hämta Sofi!
Idag ska nog jag och Sofi gå till parken, och sen när vi hämtat Alvaro ska vi till andra sidan stan där deras simskola ligger! Det blir nog en fullspäckad dag idag =)
Nu ska jag äta frukost och sen dra till gymmet och poolen, bara solen har tittat fram.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela