ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Torsdag.

Publicerad 2014-03-27 10:33:33 i Allmänt,

Redan torsdag igen.. Tiden springer iväg. Sitter i köket med datorn och dricker en kopp te, kom hem för en stund sen och har lämnat barnen på skolan och ska snart gå iväg till skolan också. Idag ska vi åka till parken och leka så jag gissar att denna dag som alla andra kommer gå fort..
 
Det känns som att jag missar så mycket hemma :( Jag missar allt Sebastian lär sig varje dag, så stor han blir och så mycket han börjat att prata, Leon blir bara större och större och lär sig krypa, prata och gå och jag missar allt & allt annat som händer i lilla fina Järvsö. Ja, jag börjar få lite hemlängtan.. Det är sånt som kommer och går, först hade jag en väldig hemlängtan innan Emma kom men när hon flyttade hit så blev det bättre och på sistone har vi gjort så mycket roligt tillsammans så då har det känts bra.
Mycket mer blir det också, om två helger har vi bokat hotell i söder och ska åka ner en hel helg och sola, bada och festa. Längtar tills dess. Men så saknar jag min familj och jag längtar såååå mycket tills jag åker hem och hälsar på =) Känner att jag klagar, men samtidigt som jag känner sådär, så blir jag lite.. stressad? av att tänka på att jag har varit här i 5 månader & 4 dagar och har ganska så precis 4 månader kvar! Jag tycker att 4 månader är hur lite som helst med tanke på hur snabbt 5 månader har gått! Samtidigt som jag vill vara kvar här för evigt så vill jag åka hem. Äh nu skiter jag i det här och drar till skolan! Jag är aldrig nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela