ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Söndag 30 mars

Publicerad 2014-03-30 18:29:03 i Allmänt,

Snart går vi in i april.. Redan!
I fredags tog vi det lugnt hemma, en riktigt mysig fredagskväll! På lördagen gjorde jag och barnen oss i ordning och åkte till söder med pappan, tyvärr va de molnigt men varmt va det ändå, så jag låg i solstolen och myste ändå! Sen var det dags för ett barnkalas på Holiday world. Kallt och tråkigt men barnen hade jätte roligt! Åkte radiobilar och busade, sen åkte vi hem!
Kom hem vid 22 och då gick jag över till Layla där det bjöds på te. Sen kollade vi på paranormala händelser och jag blev så uppskrämd, usch vad jag hatar sånt! Så då slog vi på en dokumentär om mat istället. För dom som inte vet så har jag blivit väldigt insatt och mån om vad jag äter och tycker det är hur intressant som helst med läran om mat. Layla är likadan och vi håller just nu på med en challange, cookie challange för mig och chips för henne. I morgon har det gått 3 veckor utan att jag ens smakat eller ätit kakor eller andra sötsaker. I morgon ska vi testa våra gränser ytterligare och börja en, en veckas diet som går ut på att äta frukt och grönsaker tror jag, och detta är första gången jag ska gå på diet, då jag anser att LCHF är en livsstil och inte en diet. Lite roligt att testa och bra för kroppen =)
 
Idag har det bara varit en typisk söndag med sovmorgon och nu gör jag inte just något mer än att dricka te ;) Har har 40 minuters FaceTime med mina fina där hemma så nu mår man på topp igen! Går i funderingarna på att träna, men jag tror att jag väntar med det tills i morgon. Ska börja fila på mitt CV och skicka ut till lämpliga ställen, måste ju försöka skaffa mig ett arbete tills jag kommer hem! =)
 
Puss Och kRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela