ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Fullt upp

Publicerad 2014-03-18 22:09:00 i Allmänt,

..som vanligt.
I fredags åkte först jag och Carla på gymmet och sen hämtade vi barnen och åkte ner till playa del inglés och solade och badade. Jätte mysigt! På kvällen gick jag ut med Manu och Layla och tog några drinkar. Det va super mysigt och vi satt i en liten bar i Vegueta hela kvällen och pratade och skrattade! Lite annorlunda men mysigt! På lördagen drog jag och Emma ner till söder och hade en sjukt rolig kväll! Missade karnevalen alldeles utanför vårat hotell, som va i full gång när vi kom dit men innan vi gjort oss iordning... ;-) Gick i varje fall ikapp den och gick och dansade bakom vagnarna och hade så kul. Istället för att följa med karnevalståget mot Yumbo så vek vi av och gick till Kasbah. Gick först till Grabbarna grus men där var det inte så mkt folk så vi gick till standardstället - China white! Hade så sjukt kul! Dansade tills dom satte igång lyset och då var klockan visst 4. Då fick vi stämpel och fortsatte festen på Pacha.. När vi väl gick tillbaka till hotellet tror jag klockan slagit 6 och när vi kom in i reception och hälsade på personalen så sa jag Godnatt medan dom sa godmorgon, haha.
Vaknade vid nio för att gå ner och äta frulle, då var man skapligt död!
Sen tog vi på oss bikini och åkte upp på taket och solade, men de va så satans varmt att vi gick ner till poolen istället, sååå härligt!
Lördagen levererade rejält och vi va super nöjda att vi åkte, med tanke på att vi bokade hotellet på fredagseftermiddagen ;) Jag verkligen älskar hur spontant det kan vara här nere.. & Jag älskar Gran canaria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela