ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Fredag & lördagskväll

Publicerad 2014-03-25 17:01:47 i Allmänt,

Fredagskvällen blev lugn. Hade myskväll hemma hos Emma innan vi åkte till flygplatsen vid halv tolv och hämtade Carla och åkte sen hem och sov för vi var så sjukt trötta! Hade tänkt att sova länge men vaknade alldeles för tidigt.. Drog oss i sängen och gjorde inte något speciellt på hela dagen men började fixa oss inför kvällen och förfesta ganska tidigt ;-) sista direktbussen till söder gick kl 21 så den tog vi och gick till Grabbarna grus där vi fick en shot, 2 piña colada och en rosa pantern var för 8€!! Underbart ;-) vid halv tolv drog vi vidare till Chinawhite och dansade å dansade å dansade! Så sjukt kul!! Dagen efter hade jag träningsvärk i rumpan och benen..
Va där tills 4 tiden och sen följde vi med Anna till bussen och sen gick och åt. Efter det gick jag och Emma till bussen och upptäckte att det va 1,5 timme kvar tills den gick hem, kl 07,30.... Så vi gick tillbaka till Pacha men där höll dom på att stänga så då gick vi till busshållplatsen och satte oss igen, då var det bara en timme kvar, och jag lade huvudet i händerna och tvärslocknade! När jag vaknade var det ljust ute och en kvart kvar tills bussen skulle vara där! Va så förbannat trött men höll mig vaken den sista kvarten och dom första 5 minuterna i bussen, sen vaknade jag i Las Palmas! Då tog vi en taxi hem och la oss direkt i sängen och sov, då va klockan 8,30. Vilken kväll alltså haha! Vaknade 15,30 men va fortfarande väldigt trött ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela