ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Uppdatering!

Publicerad 2014-01-07 23:58:27 i Allmänt,

så duktig va jag på att uppdatera ja!
Mycket har hänt sedan sist och jag orkar inte skriva allt! Har firat jul och nyår i sverige iaf och kom tillbaka hit för 4 dagar sen =)
Kom hit i fredags och har bara slappat och legat och solat varje dag, såå skönt fast jag bränt mig! =) Tog mitt första dopp i havet i lördags oxå! Det blåste så mkt att man bara kunde stå på samma ställe så var det vatten till anklarna och när en stor våg kom blev det vatten upp till nacken! Hur häftig känsla som helst när man känner att man dras med ut mot havet när vågen åker ut mot atlanten igen, aldrig varit med om det!
I söndags var det en stor dag här nere i Gran canaria, det var Reyes. Var ut och åt med Carla och några av hennes kompisar, sen skjutsade Ruyman mig till en av Laylas kompisar där det var fest. Efter vi varit där ett tag gick vi ut där det va en av de största gatufesterna och man fick till och med ha med sig sprit ut på gatorna! Var runt på alla möjliga ställen och hade så sjukt roligt och när det plötsligt va dags att åka hem va klockan 5 på morgonen.. Tiden går så fort här nere ;)
I mångads umgicks man med familjen och jag fick present från de 3 vise männen, träningsbyxor och sportbh, sen fick jag julklapp som också var träningsbyxor och en sportbh, de hade tydligen missuppfattat varann och köpt samma saker, men vad gör väl de, man kan inte få för många träningskläder!!
Idag började barnen i skolan igen! Lämnade dom, åkte och tränade och sen iväg och shoppade lite =) Blev till och med stoppad av polisen idag, första gången! ;)
vet inte varför den där bilden vill ligga sådär men den får väl göra de då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela