ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Jag suger på att blogga!

Publicerad 2014-01-25 18:43:19 i Allmänt,

Mycket har hänt sen sist, jag har gjort alla proven i skolan nu, skönt! hoppas att jag klarade det, men det är tveksamt! Förra helgen åkte jag till Barcelona, så mysig stad! Superfin!
I torsdags när vi skulle till skolan åkte vi bussen som vanligt och hoppade av på busshållsplatsen mitt i stan och där stod det två poliser och jag sa lite skämtsamt att poliserna va på G den dagen, eftersom det va typ den åttonde och nonde polisen jag sett. När vi kommer närmre ser vi att det ligger en kropp med en heltäckande filt över sig, bara några meter från oss! Vet inte vad som hade hänt men det kändes hemskt ändå! Usch, hade lite ont i magen efter det där.
Igår var det födelsedagsfest för nån tjej så vi va hemma hos Pablo, vilken lägenhet! På tolfte våningen med utsikt över hela La Minilla och hamnen, woow! Gick hem därifrån kl 3 i morse, va super trött och har legat på halvlur hela dagen idag! Men nu är det dags att vakna till, duscha, äta och göra sig i ordning för kvällen =)
Imorgon kommer min familj :D Som jag har längtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela