ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Torsdagskväll

Publicerad 2013-11-07 23:22:00 i Allmänt,

Vilken dag.. Fylld med tjoande och huvudvärk....
Ungarna va omöjliga nu på kvällskvisten, vägrade gå och lägga sig.. :(
I morgon ska jag och C iväg och kolla på en spanskakurs åt mig! Spanskakurs för nybörjare, dock började den för 2 månader sen... Men jag kunde få papper på allt dom hade gjort så jag kunde plugga ikapp! Puuh.. Fick papprena på mejlen, 140 sidor med meningar, ord och böjningar. menmen, vi får se hur de ser ut i morgon, men jag skulle verkligen behöva det! Dels för att förstå folket här, men också för att kunna träffa lite människor. Det skulle jag verkligen behöva!
Imorgon kväll är det något som jag inte kommer ihåg vad det hette med A's tyska skola, dom går runt med ljuslyktor och sjunger visor :) Det ska bli mysigt!!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-11-09 08:48:35

Det fixar du med den fria tid du har om dagarna !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela