ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

:)

Publicerad 2013-11-22 11:56:30 i Allmänt,

Börjar lära mig mer och mer spanska!
Skypeade med Linnea och Emma i onsdags, åh vad jag saknar dom! Jag hoppas verkligen att vi kan få till en vecka som dom kan komma ner till mig!! Det finns så mycket att visa =))
Igår var jag ut med Layla och hennes vänner!
Det var hur kul som helst och öl/vin/tapas kostade ungefär 1 euro, 9 svenska kronor! =) Jag blev lite full av skratt när dom berättade om ett fint ställe på en terass som vi ska gå till nångång, men det var så dyrt där! Drinkarna var visserligen stora men kostade kostade 8 euro! Dom blev lite paffa när jag berättade att det va ett vanligt pris för en drink hemma ;) Vi gick från pub till pub och slutligen till ett ställe där vi dansade, sen tog vi taxi hem kl 3 ;) Jag va lagomt trött när väckarklockan ringde vid sex, men det var de värt! =)
Barnen ska inte hämtas förrns halv fyra så nu ska jag ligga och ta det lugnt och sen gå över till Layla och plugga lite.
 
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela