ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Dålig uppdatering!

Publicerad 2013-11-26 22:32:41 i Allmänt,

Helgen som var va lugn och skön. På söndagen åkte vi på knytkalas med A's klass. Riktigt mysigt!! Massor med mat av olika slag och de va så roligt att testa allting, jag bokstavligen rullade därifrån! Igår var jag och C på gymmet och vi bestämde oss för att gymma en timme. När den timmen gått började ett pass bodypump så då hakade vi på där. Något jag nästan ångrade idag. Fyfan vad jobbigt!! Å när jag kände att jag inte orkade mer så kollade instruktören på mig, flinade och nickade typ som "Ja fortsätt du". Var så skakis när jag gick därifrån och hade världens träningsvärk idag! Men idag åkte vi dit igen men tog det ganska lugnt! Orkade nästan ingenting..
Äh vet inte vad jag ska skriva så jag går in och skriver några rader nån annan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela