ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Åh trött!

Publicerad 2013-11-19 22:26:00 i Allmänt,

Idag var jag på skolan igen! Har träffat en tjej som heter Layla som går i min spanska klass. Hon visade mig bussen hem idag och det visade sig att vi bor 3 hus i från varandra! I morgon ska jag gå över till henne på en kopp te efter jag lämnat ungar och tränat! Finns inte mycket nytt att berätta, allt rullar på i vanlig takt. Idag åkte Carla till Oslo och kommer tillbaka på lördag så jag har barnen själv på kvällarna, men det är inte så dumt det heller jag tycker närstan att det går bättre när föräldrarna inte är här, då lyssnar dom ;)
Men nu ska jag sova för i morgon är det uppstigning tidigt så jag hinner äta innan träning! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela