ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Update!

Publicerad 2014-03-26 17:09:00 i Allmänt,

I måndags fyllde Layla år och jag var ledig! Gick över dit med en liten frukt tårta, sjöng ja må du leva och gjorde lite läxor. Efter det mötte vi upp Emma och gick till shopping centret Las Arenas och handlade lite :) Hade tänkt att träna på morgonen men eftersom jag va ledig så orkade jag inte, så åkte dit på kvällen istället.
Igår var det skola som vanligt och på kvällen gick jag och mötte Emma, som va så gullig och bjöd på middag! Vi traskade ner till Las Canteras och hittade en mysig restaurang och käkade och pratade om den gångna helgen, de finns ju så mycket att prata om hehe!
I morse skjutsade jag och C iväg ungarna till skolan och sen åkte vi till gymmet, körde MRL och killen man kör det med är ju helt sjuk. Jag förstår inte hur han orkar hålla det tempot han gör i 45 minuter, själv är man halvt död och ångrar att man gick in på passet efter 10 minuter :| Men den härliga känslan efteråt är svår att klå, har redan träningsvärk! Minstingen ligger och sover nu men sen ska vi ta med oss cykeln ner och cykla i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela