ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Ny vecka!

Publicerad 2014-03-31 21:48:37 i Allmänt,

Hola! Idag började utmaningen, bara äta frukt-dagen. Började morgonen med 3 glas vatten, en kopp te, en apelsin och ett päron sen åkte jag och C till gymmet. Efter det gick jag över till Layla en snabbis och gjorde läxor innan jag tog bussen till Triana och mötte upp Anna! Idag var det hennes 20 års dag och nu kan jag berätta att en av hennes kompisar skickat ett paket till mig för några vecor sen som jag suttit och hållt på i väntan på hennes födelsedag ;-) Gick och fikade, men skulle innan de ta ut pengar med mitt kort, men bankomaten svalde det! Gick in på banken och förklarade på min knakiga spanska vad som hänt och jag fick tillbaka det och upptäckte att det är spärrat........ Så inga pengar till mig, födelsedagsbarnet fick bjuda på fika! Gick runt och kollade i lite affärer och jag hittade en suuuper snygg skinnjacka på Pimkie för bara 30 euro, tänker fortfarande på den... Jag måste nog köpa den :')
Kom hem och åt middag - melon&jordgubbar. Sitter i skrivande stund och frossar apelsiner och ska göra min spanska läxa tills i morgon! Det här med att endast äta frukt en dag går faktiskt bättre än jag förväntat mig! Får se hur morgondagen går då det är veggie dag och jag bara får äta grönsaker....
 
Puss & kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela