ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Halloj!

Publicerad 2014-01-12 13:50:00 i Allmänt,

Ja jag lever fortfarande!
I torsdag började jag i skolan igen och vi fick tillbaka ett testprov som jag klarade galant! 
I fredags åkte jag och Carla på gymmet och tränade, riktigt tungt pass vilket va sååå skönt!! Efter det hämtade vi barnen och åkte till Las arenas och åkte skridskor. Har de senaste åren trott att jag inte kan åka skridskor, men det kunde jag visst! Å super kul va de :D Roligt att åka och roligt och titta när spanjorerna åkte, hälften höll sig i rinken och gick runt..
Igår var jag och barnen nere vid poolen efter vi vaknat till liv. Riktigt varmt och skönt, vilket det är idag också =) På kvällen drog jag över till Layla med en flaska vin, planen var att vi skulle dricka lite vin och plugga, men det var lite folk hos henne som tittat på fotboll så det blev inte så mycket pluggande och vinflaskan, den drack jag upp på egen hand! ;)
Idag ska vi nog göra ett nytt försök att plugga, annars går nog jag över till poolen och sover i en solstol istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela