ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Parque santa Catalina

Publicerad 2013-11-10 03:00:00 i Allmänt,

Idag har jag hunnit med väldigt mycket! Först var jag och Sofi till frissan där jag klippte mig för hundringen, såå skönt att allt är så billigt här!
Sedan bar det av till Parque santa Catalina där det var en tillställning som hette Fashion & friends, vet inte vad jag tyckte om själva temat, men annars var det riktigt mysigt där! Det var ungefär som Persmässan, fast 10 gånger större =)
Jag valde att vara nykter & köra ikväll och vid midnatt bar det av mot flygplatsen då morföräldrarna kom! När vi sen kom hem duka vi fram frukt, vin och ost&kex och satt och pratade så tiden bara for iväg! Nu ska jag försöka sova, i morgon väntar nya äventyr. Det roligaste och charmigaste med Las Palmas måste vara att det alltid finns något att göra. Det är hur många event och saker som krockar med varann varje dag så man måste välja vad man vill göra. Tror jag förälskat mig i staden, jag gillar verkligen det här. Även om jag saknar min Sebastian som en tok..
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela