ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Måndag .

Publicerad 2013-11-04 15:07:00 i Allmänt,

Igår var jag och S på Indisk julafton. Det var vänner till familjen och vi fick småtugg och dricka. Fick även den typiska "pricken i pannan". Väldigt mysiga människor!
Idag har det varit den första riktiga dagen.
Barnens farfar skjutsade till skolan och jag åkte med för att se vägen dit. Efter det följde jag med på en fika hos f&f. Det är ganska svårt att umgås när dom bara pratar spanska och jag pratar engelska & svenska, annars är dom ju hur gulliga som helst, det är alla här!
 
Efter det åkte jag hem, gick och tränade på gymmet här, tog ett dopp i poolen och sen sov jag en timme i solstolen - som vanligt! Förstår inte att jag har så lätt att somna när jag solar, behöver inte ens vara trött så slocknar jag!
Gick hem, duschade, åt och har städat lite och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tre, då ska jag & farfar åka och hämta barnen! Så, nu vet ni exakt hur min dag har sett ut ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela