ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

Halloj!

Publicerad 2013-11-01 09:55:35 i Allmänt,

Igår blev det en lång dag så jag orkade inte skriva på kvällen.
Jag är som vanligt ganska morgonpigg, men väntar på att ungarna ska vakna, igår vaknade dom inte förrns klockan nästan va elva, haha!
Inatt hade jag lite svårare att somna och sen har jag vaknat flera gånger, så är lite trött nu men. Idag ska vi åka (JAG KÖRA!!) till den södra delen av ön, Maspalomas. Dels ville dom se hotellet som jag bodde på, men sen ska vi spendera helgen i deras Bungalow. Las Palmas är lite kallare än den södra delen så dom brukar åka dit när dom kan och vill sola&bada!
 
Annars så bor vi som sagt mitt i Las Palmas (tror jag) i en liten fyra, mitt emot ett shoppingcentrum och tio minuter till stranden. Igår var jag och barnen till parken alldeles i närheten och till ett poolområde som är deras. Där finns det även ett gym som man får använda fritt, så de tänkte jag testa på måndag när dom är på dagis och skolan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela