ericaingc.blogg.se

Aupair i Gran Canaria

2 veckor..

Publicerad 2013-11-06 11:56:32 i Allmänt,

..sen jag kom till ön! Helt sjukt vad fort tiden går.. Dröjer inte alls länge förrns jag är hemma igen! =)
Har skjutsat Carla till flygplatsen, hon ska iväg och jobba. Nu tänkte jag träna lite, sen duscha & göra i ordning mellis och hämta S på skolan. Sen ska vi hitta nått mysigt ställe ute i solen där vi kan äta lite, det får nog bli parken! :)
Letar efter spanskakurser, men det känns som att dom är ganska dyra, eller börjar terminsvis.. =( Lär mig dock otroligt mycket när jag är med dom som bara pratar spanska eller när jag är med minstingen, han förstår mig när jag pratar svenska, men svarar bara på spanska! ;)
 
Nu ska jag iväg och träna, ciao!

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2013-11-06 18:42:07

Min nya favoritblogg! 😃 jättekul att se hur du har det o gör om dagarna. Tycker det är så coolt att du dragit iväg till Spanien för att jobba. Kram!

Svar: Haha härligt att höra! ska försöka uppdatera den varje dag! =) Ja, det tycker faktiskt jag också.. =)
Erica Ling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela